fredag 18 december 2009

Finfint besök!






Fick en överraskning idag på jobbet. Gissa vem som stod framför mig huxflux?
Jo Magiie:P, Hon hade tagit tåget ifrån sin lilla stad Varberg för att vara i Göteborg nu i några dagar fram tills de åker till Ungern:)
Så efter att jag slutat jobba möttes vi upp inne i stan och tog bussen hem till mig och gjorde lite käk. Det blev lax och pommes och kanongod sås och ungsrostade paprikor:)

Sen slängde vi oss i soffan och kollade tv och pratade om allt mellan himmel och gjord. Har verkligen saknat våra pratstunder så det är skitkul och ha henne här:)

Snart är det läggdags och imon blir det åter mera jobb.


Blev riktigt sur idag också!
Jag kommer inte få min lön förens den 23???, Hur skumt som helst, eller rättare sagt, Sjukt dåligt!, Så typiskt handel!!!!! De som skulle fått sin lön den 27 får sin den 21?, Men inte vi på MQ!!!!
Vi som jobbar häcken av oss nu fram tills jul, när ska vi hinna köpa julklappar? På semestern å sommaren eller?. Som sagt! Helt sinnessjukt! Grymt besviken.
Så nu kommer man få panikköpa julklappar dagen innan mellan 18-20 då jag slutar jobba vid sex och tåget till Jönköping går vid 20:00

Jaja, det får la lösa sig!
Nu ska jag vara lite mer social med Magiie!

Puss och kram på er!

Inga kommentarer: