måndag 7 december 2009

Julbord!






I lördags vart det julbord med MQ fredsgatan, (mitt nya jobb). Förstå åkte vi hem till chefen och där bjöd hon på mosserande och tilltugg. Riktigt trevligt, hela backaplansgänget var där också:)

Efter detta drog vi till Wasa Alé där vi käkade julbord. Sjukt gott:), Trodde jag skulle spricka efteråt. Men drog halva gänget till Vasastan där vi drack drinkar och folk bjöd på shots och då kom vi igång igen och sedan bar det av till Lounge där vi fortsatte festa till långt in på småtimmarna. En mycket lyckad kväll:)

Och igår var julbord med gamla MQ gänget. Det var trevligt det också!. Vi gick dock till Sjömagasinet och käkade där. Men Wasa Alé var bättre tycker jag.
Jag fick även ett presentkort ifrån mina gamla jobbarkompisar på Bolagret (inredningsställe). Så jag blev riktigt glad:)

Nu är det måndag igen och jag är ledig, så det ska bli skönt. Ska bara ta det lugnt hela dagen:)
Njuta i mitt nya slott!

Inga kommentarer: