söndag 20 december 2009

Fredagmys!



I fredags jobbade ifrån 12-20:00, så var ganska trötter efter det. Men blev genast mycket piggare när jag blev hembjuden till Filippa på middag och filmkväll:)

Hon hade gjort jättegod kycklinggryta med band-pasta till, och efter det kollade vi film och käkade julgodis som hon gjort själv. Sjukt gött:)

Vaknade på lördagen och kände riktigt utvilad och begav mig till jobbet efter en stadig frukost med jul skinksmacka och yoghurt och varm choklad Hon kan det där med mat den där Filippa alltså:) haha!

Väl på jobbet var det mycket och göra för en gång skull och tiden rullade på ganska bra, dock var det sjukt kallt då vi har öppna dörren vid entrén och det blåste iskall luft utifrån. Tror vi hade mellan 12-15grader i butiken och alla frös som bara den, men men. Jag överlevde som tur var och slutade även denna kväll vid åtta tiden på kvällen. Jag åkte hem och käkade lite igen och käkade Ben & Jerry glass. Helt klart min nya favorit på helgen. Smakar det så kostar de och man lever bara en gång:)

Inga kommentarer: