söndag 1 november 2009

Wampire nigth!!!











Dagen började med att jag mötte upp min kära vän Filippa inne i stan och vi inhandlade de sista sakerna för kvällen och hann även med en fika.
Därefter åkte vi hem till henne och gjorde stekt lax och hemmagjort potatismos och bara chillade framför tvn. När klockan började närma sig sex tiden började vi göra oss iordning och fixa våra kläder och pimpade till hennes lägenhet med massa spindelnät och spindlar mm. Blev riktigt ballt!

Väl klara var det dags för första ölen och sen rullade det på. Lite senare kom Jennifer och vi hjälpte henne att bli lika läcker som vi var.

Sedan var förfesten på gång på riktigt och musiken bara dunkade mellan alla skratt och bilder vi tog. Kanonkul förfest!

Vid halv tolv tiden tog vi vagnen till Avenyn för att besöka Park lane. Vi gled som vanligt in till baren direkt och Jennifer bjöd på tequila. Dock hade Filippa skitont i ena foten då hon dum som hon är tog de skorna med högsta klackarna. Och hon vet att han hon har försört hennes fötter för att gå med sådana. Men envis som hon e så gick det inte övertala henne. Men det hela slutade med att hon fick åka hem ganska tidigt, vilket var skittråkigt. Men jag och Jennifer gav inte upp utan vi drog in på det stora dansgolvet och hamnade som jag alltid gör på scenen där vi stod i ett X antal timmar och visade vad vi gick för hahahahahaha. Grymt kul!

Sedan tog vi en taxi hem och jag sov hos Filippa.
Grymt kul att göra nått annorlunda för en gång skull genom att klä ut sig och slippa köra på de vanliga som man alltid har på sig när går ut.

Inga kommentarer: