fredag 27 november 2009

Dagarna går fort!

Visst blev det bra:)

Katterna är lika sugna på att flytta som jag....:)


Ja, nu är det inte långt kvar tills man flyttar. På tisdag smäller det, och jag längtar så in i norden!
Ska bli så roligt!
Under denna veckan har jag jobbat hela veckan och ska även jobba fram tills måndag nu, så det är ett långpass kan man säga.
I måndags åkte jag och tog baconsprutan också med Filippa. Jag fick bara lite ont i armen medans hon fick feber och mådde allmänt dåligt i två dagar efteråt. Konstigt att det är så olika symptom. Men jag är väl härdad eftersom jag jobbar med så mycket folk hela dagarna och har nog ett bra immunförsvar kanske. Vem vet?!

I tisdags var jag och klippte mig också, och denna gången blev det kort, riktigt kort. Allt hår i nacken försvann som nu var cirka 5cm långt. Och det är så skönt att blivit av med det.

Nu ska jag snart in till stan då jag börjar jobba vid 13-19:10 idag. Men innan dess hade jag tänkt köpa lite roligare saker till lägenheten. har en liten idé som jag tror kommer bli riktigt ballt när den blir klar. Kommer självklart lägga upp bilder på det när det är klart och uppsatt på väggen:)

Ska även ta hem fler kartonger och packa ner alla köks saker mm ikväll. Sen är det bara alla kläder och skor mm som ska ner i kartonger också, sen ska det vara färdigpackat:)

Inga kommentarer: