fredag 20 november 2009

Det rullar på!



Nu har jag varit ledig två dagar, onsdag-torsdag. Det har varit så skönt. I onsdags åkte jag hem till Filippa och vi fixade lite med hennes lägenhet och gjorde käk ihop. På kvällen hyrde vi film (Pojken med den randiga pyjamasen) riktigt bra, men hemsk. Vi köpte en stor påse godis och Ben&Jerry glass, så sjukt gott!. Är helt såld på den glassen!

Igår var jag och tränade och solade och var sedan hemma hela dagen och bara tog det lugnt. Vilket jag behövde kände ja:)

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska snart hoppa in i duschen och sedan dra mig till jobbet. Har en långdag idag, 08:30-19:10, men det ska bli kul:) Gillar mitt nya jobb!

Satt och räknade lite innan och kom fram till att det bara är 11dagar kvar tills jag flyttar nu. känns helskumt, men vill bara att dagarna ska gå så fort som möjligt:)
Har även fixat klart alla papper och shit inför flytten nu och gjort adressändring mm.

Nej, nu blir det duschen.
See yaaaah!

Inga kommentarer: