söndag 29 november 2009

Julstress mm!



Weii, har börjat få flyttfeber så det smäller här hemma nu. Är så grymt taggad och förväntningsfull nu!

Ikväll ska man försätta packa och tvätta upp alla kläder så allt är rent och vikt i fina höger:P
Kommer bli en hektisk kväll för mig ikväll.
Börjar jobba nu vid 11:30-16:00 sen gäller det att skynda sig hem och köra igång.

Igår kväll tog jag det bara lugnt, kollade på robinson och slöade. Jobbade igår och det var full rulle i butiken. Julklapps stressen har nu börjat och pulsen är hög. Julmusiken är mer välkomnande än jag trodde den skulle vara för mig. Julkänslan är här återigen, och jag diggar det:)

Men vad ska man ha på sig till helgen som kommer???
Ja ska på två julbord lördag-söndag!
Hjälp mig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du skall ha p[ dig det vi pratade om. hade passat dig bra.!