fredag 31 juli 2009

Veckan!







Äntligen har jag lite tid och ork att uppdatera!
Denna veckan har varit hektisk. I måndags umgicks jag med familjen nr2 alltså Magiie och Filippa och Clara. På eftermiddagen åkte jag och Filippa in till stan för jag skulle klippa mig och göra slingor. Vi hade skitkul!, Håret blev kanonbra!, Är riktigt nöjd! Dock har jag ingen bra bild ännu men det kommer.
Och i onsdags var jag med Magiie, Filippa, Clara och Bodil (deras moster) i Ullared, Bodil lekte svarttaxi och vill kollade även in Magiie´s nya studentlägenhet, jättemysigt område. Jag och Filippa har redan börjat planera in resor ner dit med tältet.

Detta var en snabbis, har lite och göra idag. Måste städa, tvätta, träna, sola och sedan ska jag in till stan och möta upp Elin som ska vara här under helgen, så ikväll blir de myskväll hemma hos mig och imon blir det shopping i stan och sedan kommer det mer folk hit så blir det FEST!!!!

Bilden på min svarta nya väska köpte jag på jobbet förra veckan, Sjukt snygg och perfekt storlek!, Var bara tvungne och slänga med den också:)

Jag checkar ut, slut!

3 kommentarer:

Johan sa...

Tjo...
Ja jag har märkt detta med liknande garderober.
Obs! jeansen var så skinny, har hållt på att "gå in dem" hela förmiddagen nu!
Ingen utgång idag?

adam sa...

Christoffer har samma väska! De rea:de den för ett litet tag sedan tror jag..?

Christoffer - Bögen från Dalarna sa...

Schhh Adam, jag köper aldrig saker på REA! *höhö*. Den är riktigt snygg och bra. :)