söndag 26 juli 2009

Cha Cha IGEN!!!


Äntligen är det Söndag om man är hemkommen ifrån jobbet, tvättmaskinen är i full gång och man har precis käkat. Känns så sjukt bra!

Imon börjar min semester igen, min sista vecka, sen har jag haft mina fem veckor!
Hade lite tur när jag tittade in i kylskåpet nyss, hittade en kvarglömd öl sen i fredags. Så den sitter jag och kalasar på just nu.

Imorgon blir det sov morgon till att börja med och efter det ska jag göra allt som står i min makt för att få en klipp och slingtid hos min frisör. Det börjar bli katastrof där uppe nu. Så något måste göras!

Efter detta blir en tripp till gymmet för att träna och sedan ta en vila i solariet. För den naturliga solen har ju spolats bort totalt verkar det som.

2 kommentarer:

DAVID sa...

sv haha jo jag har hört det lite väl ofta ;)

Johan sa...

sv. Ha ha, nej Jag har inte blivit större. Har nu vart ute och sprungit av mig några hekton. Däremot hat jeansen töjts en aning.
Weei.
Jo det blir utgång ikväll, är ju som sagt schlager tema. Då är det ett måste liksom.