söndag 26 juli 2009

Cha Cha!







Cha Cha allihopaaa:P

Här kommer en liten uppdatering ifrån i fredags kväll!

Rikard och Sebastian och jag hade planerat en utekväll med förfest hemma hos mig.
De mötte upp mig efter jobbet så åkte vi till Surte där vi köpte en familjepizza och delade på. Sååå manligt!, Alla på pizzerian käkade varsin egen pizzza, men inte vi, vi tänkte ekonomiskt och att man måste börja tänka på vikten för att snart kommer Beach 2010:P hahaha!

Efter käkandet utanför min lya drog vi in och bytte om och gjorde oss iordning. Sedan började vi dricka. Vi gjorde piggelindrinkar och drack redbull vodka. Kanongott med drinkar för en gångs skull. Är så trött på cider och vin mm.

När klockan började närma sig tolvtiden, tog vi bussen in till stan för att göra ett besök på Gretas som vanligt. Och vi hade faktiskt kalaskul!, Dock var det lite lite folk, men men man kan inte få allt.

Sedan tog jag och Rikard en taxi hem vid femtiden.

Ännu en toppenkväll!