söndag 12 juli 2009

Kajskjul8!






Där var vi igår. Efter att sjungit singstar och gjort allt för att bli av med bakfyllan ifrån fredagen så lyckades vi tillslut komma igång och göra oss iordning för kvällens nya händelser.
Och jag lovar er! Det hände en hel del denna kvällen.

Väl framme kollade vi in läget och köpte öl och satte oss och kollade in folket. Stället var riktigt stort och det var mycket folk. Skitkul!

Sen mötte Patrik och Robin upp oss där inne. Dom kom som två solstrålar, det bara lös om dom. Då visade sig att de hade gått och förlovat sig. Skitkul killar!, Vi drack skumpa och firade hela kvällen/natten.

Sen började Euroband att uppträda. Skitbra!
Efter det kom Lili och sussi upp på scenen och drag igång allt folk så de bara gungade i golvet. Dom är så sjukt goa att festa till.
Kolla in filmerna så får ni en liten känsla va hur det var!

Men jag och Magiie ville överaska Robin och Patrik efter som det blev lite av deras kväll. Jag fick en kanonbra idé. Att vi skulle be ägarna stänga av musiken och att vi skulle få låna scenen lite för att önska dom lycka till i framtiden och för att få dom att stå i centrum inför allt folk.

Och självklart fixade vi detta!. Magda och jag , nervösa som fan stod vi där på scenen och berätta den roliga nyheten. Och alla klappade händer och skrek och grejade. Skitkul! hahaha, sånt gör man inte varje dag. Och Patrik och Robin fick som ja sa gå upp scenen helt själva när vi berättade allt. Haha, Jag är fan stolt att lyckades fixa detta till dom.

Dom blev skitglada!

Efter detta drog vi in på dansgolvet och fick som vanligt allas blickar att avundas oss. Vi är alltid snyggast på golvet haha!

En sjukt lyckad kväll igår alltså!

Dock mår man som man förtjänar nu. Men gud va roligt vi har haft.
Imorgon börjar jag jobba igen, känns ändå helt okej, ska bli kul och komma tillbaka faktiskt.

XoXo RickeOfMQ

Inga kommentarer: