söndag 19 juli 2009

Helg igen!







Så har ännu en kanonhelg avklarats:)

I torsdags kväll kom Magiie hem till mig och käkade godis och kolla på film. Jättemysigt.
Dagen efter var det strålande sol så jag tvingade ut Magiie för att käka frukost utanför lägenheten och sedan spendera några timmar i solen för att bättra på den lilla brännan man har kvar.
Måste kanske berätta att Magiie hatar att ligga och sola hon blir sjukt rastlös, så jag hämtade ut katterna så hon kunde underhålla sig någorlunda, haha herregud, vad hon höll på med dom., Lekte, kröp med dom och sedan började hon bada dom. Och dom är så sjukt snälla att dom bara accepterade läget. När klockan började närma sig fyra drog vi in och gjorde oss iordning för att sedan ta bussen hem till Magiie där vi skulle käka och börja förfesta. Och vi hade riktigt trevligt. Satt på hennes balkong och drack rosé vin och diggade musik och snackade om allt mellan himmel och jord. Hon är så rolig att umgås med!, Ni skulle bara veta!

När klockan började närma sig tolv fick vi lite smått panik, och runda under fötterna som vi var var det dags att börja fixa till partyfrillan och byta kläder. Och det undan kan jag säga. Vi var klara på en halvtimme ungefär. Rekord!!!:) haha

Sedan bar det av till Gretas där iaf jag hade otroligt trevligt, haha,
Vid fem tiden fyllekäkade vi och drog sedan hemåt för att äntligen sova.

I lördags var det filmkväll. Jätte mysigt!

Och idag har jag jobbat hela dagen och tvättat som en dåre och städat.

Så är ganska trötter nu, så får bli att slänga sig i soffan med lite käk.

XoXo Bitches!

2 kommentarer:

DAVID sa...

mysigt

Magda sa...

Du är underbar. Det blev för mkt prat kanske. MEn duuuh. jag kna inte hjälpa att jag är rastlös.. Dina katter är inte såååå lekfulla men det gick bra tillslut.. ville bara kela typ heeeela tiden.