lördag 20 december 2008

Vilken hemsk fredag


Usch igår var det fredag, usch vilken hemsk dag, fick gå upp vid åtta för att se till att Rikard kom med sin buss mm. Och klockan tio på förmiddagen skulle en hantverkare komma och byta ut min bänkskiva i köket. Men tror ni att han dök upp?, Oh nej... klockan gick och när klockan var ett bestämde ja mig för att åka och träna. Jag hade ingen lust alls att sitta här och vänta på att han skulle dyka upp.
Träningen gick jättebra.
När jag väl kom hem hade han ringt mig och talat in ett meddelande om att han hade vart här men att jag inte hade vart hemma. Herregud, avsky åt alla hantverkare, de tror dom kan komma och gå som dom vill, har man sagt en tid så kommer man vid den tiden!
Så nu skulle han på semester?!, vem som nu kan ta semester nu?!
Så nu får jag vänta tills januari, detta skulle vart fixat i september. FUCK!!!

Resten av dagen/kvällen var sjukt tråkig. Kollade på tv och åt massa godis, inte alls bra!
Usch usch vad tråkigt jag hade!

Inga kommentarer: