söndag 28 december 2008

Helgen!


Jobb jobb och åter jobb, Känner att jag gått in i en bubbla där jag bara jobbar, äter och sover, vecka ut och vecka in. Behöver semester nu. Men på tisdag drar jag till Stockholm med min bästa vän Rikard!. Ska bli så himla kul!
Behöver verkligen komma ifrån jobbet och få njuta av livet efter allt jobbande. Just nu kretsar hela mitt liv kring de. Men så är det nog för många under julen. Men men om man ska se nått positivt i detta så blir de en fetting lön i januari:)

Idag är det söndag och nu ska jag snart börja städa lite här och sen vid tretiden ska jag in till stan och träffa Alexandra och ta en fika och gå och träna och sola. Har inte hunnit med träningen sista veckan nu och jag saknar de!
Sen ska jag hem och tvätta och börja packa lite smått.
Hoppas ni får en bra dag ni också!

Inga kommentarer: