söndag 7 december 2008

Helgen!






Vaknade i lördags men en mage som bara skriker, kände mig magsjuk, tog en varm dusch och åt en go frulle. Men det kändes inte bättre. Men gick till jobbet ändå!
Gud va folk de va i lördags, helt sinnesjukt, och alla skulle ha allt inslaget i varsitt paket, baaah, hur kan man begära nått sånt när man ser att de är 15meters kö??
När klockan äntligen var halv sju så hade jag slutat och räknat kassan. NU var det dags att möta upp rikard och så åkte vi hem till mig och käkade lite mackor och sen kom adam, och vi gjorde oss iordning och började förkröka och digga anges nya låt!!!
Sjukt bra goo i den!
Sen åkte vi in till Kenny på förfest. gud va roligt vi hade. Vilka underbara människor de va där. Klockren förfest helt enkelt.
Efter det drog vi till Gretas och slog klackarna i taket och tro det eller ej men hittade en jättefin kille som ja hade mer än mysigt med. Dock blir det inget mer där och jag är mer än nöjd. Vill ha nått seriöst men just igår behövde jag verkligen en riktig kille och ett hångel för kvällen. Och det fick jag minsann:P

När klockan var fyra stängde stället och rikard hade stora problem att få ut sin jacka,men de löste sig tillslut och vi drog till donkan och käkade och tog sedan en svartaxi hem. Somnade vid 6tiden och gick upp vid 10, fy fan, då skulle man till jobbet igen. Men det gick helt okej, tack godegud för att det var chefsfritt idag iaf!
Nu är man hemma och ska snart sova.
Är ledig imon så då blir de sovmorgon och senare en sväng till gymmet med kenny.

Här kommer lite bilder från gårdagens galeeey:P

Inga kommentarer: