måndag 15 december 2008

Så var det måndag igen!


Fy faro vad seg jag var i morse, kroppen ville verkligen inte gå upp, men efter många försök kom jag äntligen upp och efter en stor kopp kaffelatte var jag på benen igen. Ficks om vanligt stressa i mig morgongröten, jaa jag äter havregryns gröt varje morgon till frukost. Kanske inte den mest lyxigaste frullen du kan äta men man blir redigt mätt och magen blir mer än glad att få arbeta lite.
Väl framme på jobbet så var det bara att börja med det vanliga och jobba på, dock hade vi två som var sjuka idag så fick jobba över några timmar, vilket jag var sådär nöjd med just då, men nu känns det inte fel alls, lite extra klirr i kassan är aldrig fel.
Efter jobbet bar jag mig bort till Sportlife, gymmet jag tränar på. Det kändes så skönt att komma dit igen och biffa och svettas och känna hur kroppen njuter av träningen.
Det börjar verkligen synas nu, både armar och bröstmuskler växer och växer, skitkul!

Efter gymmet gick jag till hemköp och köpte advokado och nybakat bröd och massor av pålägg och gick hem och käkade. Så nu är jag proppmätt och trötter. blir att hoppa i säng snart, men sk allt kolla lite tv till.

Inga kommentarer: