söndag 14 december 2008

Söndag!


Idag har mina föräldrar vart här under dagen. Jag fick en flaska vinglögg och mammas hemgjorda lussekatter och en stor skål med julgodis, mummms:P, detta kommer jag kalasa i under kvällen:)
Och pappa fyllde ju år i fredags så han fick en stor bukett blommor av mig och fidde, sen käkade vi pizza och efter det blev de att ta på sig och gå ut med hunden på en långpromenad, jättemysigt!
Solen sken, klarblå himmel, åhh de vad så mysigt. Hela familjen samlad!

Men nu har dom åkt hem, de tog med sig mina guldklimpar "katterna" för de ska vara kattvakter fram till januari då jag jobbar så mycket och se blir de jobbigt och att ta med dom på tåget när jag ska hem över jul!. Sen ska jag ju iväg över nyår så det är tur att man har så underbara föräldrar som man har som alltid ställer upp:)

Nej nu ska jag gå och handla hem lite käk och ta en varm dusch, sen blir det glögg mm:)
Hare gött

Inga kommentarer: