fredag 17 oktober 2008

Överaskad!


Gammal bild från en av studentfesterna, elin och jag!

Mår mycket mycket bättre idag!
Jobbade och allt de där utan några större porblem, lite hosta men men, hela bussen hostade på hemvägen så, ja tror de tillhör hösten...

Men när jag kom hem hade jag fått ett brev, undrade verkligen var det var för något, öppnade de och det var en bild på mig, jag fick panik trodde de va ett kärleksbrev ir nått, ja började läsa och blev bara mer och mer nervös, det sotd gamla saker som ja upplevet med vänner mm från gymnasiet mm, men sen förstod jag vem det var ifrån!
Elin såklart, min solstråle från habo!
Sakner henne nått grymt, träffar henne alldels för sällan!

Men gud så glad jag blev!

Varför skickar man inte brev till varann oftare, sjukt mycket roligare än ett mail/sms!

Imorgon blir det jobb igen och efter jobbet kommer rikard och möter upp mig så ska vi ha Brittan kväll med massa musik med henne, sen bär det av till Gretas!
Weiiii:P

Inga kommentarer: