torsdag 30 oktober 2008

Dagen!


Vaknade vid nio tiden, så jag gick upp och koka lite kaffe och småkollade på tv, redigt gött de!
Efter det åkte jag och handlade lite mat mm för helgen. Blev dock inte så mycket så det var tomt i hyllorna och frysboxarna. Rätt pinsamt att dom inte kan anställa folk som kan fylla på. Och jag orkade inte vänta en timme på att de skulle fylla upp igen så tog det ja hittade och åkte hem.
Sen började jag storstäda, så är det jättefint och luktar kanon i hela lägenheten:)

Och nu har jag precis kommit hem från stan där jag träffade Magda, så gick vi till systemet och sen till H&M där jag hittade en blå skjorta att ha på mig imon:)
Billigt vart den också, endast 198kr, kan de bli bättre?:P
Så nu håller jag på och fixar lite käk sen blir de chill i soffan.
Är lite smånervös för imon faktiskt, men det ska bli sjukt skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaamen va bra, han äter som en häst bara så du vet..haha nej jag skojar ;) Ha en trevlig helg :D