söndag 26 oktober 2008

Utgång ännu en gång!





Så var det lördag igen, skönt och vara ledig. Va inne i stan och köpte ett par svarta Cheap Monday jeans och lite andra grejer.
Sen mötte jag upp magda och vi åkte hem till mig och gjorde oss iordning för kvällen!
Efter det bar det av till alexandra som hade förfest, förfesten vart mycket speciell mer ska jag inte uttala mig om...

Vid elva, tolv tiden på natten kände vi att det var dags att åka in, men när vi kom utanför dörren möttes vi av ett ösregn som aldrig slutade. Vi fick även köa en halvtimme utanför Gretas. Så vi köpte korv av korvgubben och gjorde det bästa vi kunde av den halvtimmen:)
Väl inne hade vi de trevligt, fast har haft det roligare, tror att det kan bero på att vi gått dit fyra helger i rad nu. Men nästa helg blir de Park lane igen vilket jag verkligen ser framemot!

Inga kommentarer: