måndag 27 oktober 2008

Dagen!


Kom till jobbet och såg att vi skulle ha morgonmöte, shit pommes men men de löste sig ändå:P
Annars gick det bra på jobbet idag!
Efter jobbet blev det att ta sig till gymmet, över en vecka sen ja va där sist nu då jag vart sjuk. Så det var redigt gött och köra igång igen!
Efter det så solade ja också, höll på att somna, hela min kropp blev helt avslappnad, så gött.
Nu håller jag på och tvättar lite, men ska gå upp tidigt tidigt imon och fortsätta med de!
Sen blir de åter jobb och sen gym:P
Weiii snart är det fredag!
Då kommer jag få besök av en viss person!, Vilket jag verkligen ser framemot

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe jaa den är grymt fin och du ska se skräningen i ryggen! :d hehe, men vi ses ju snart, två dagar kvar till party!

Anonym sa...

Ta väl hand om min Robba nu ;)