torsdag 22 oktober 2009

Veckan!



Har inte haft någon lust alls att blogga denna veckan, vet inte varför. Tror att jag inte tycker det är så kul längre. Men vem vet. Det kanske vänder.

Denna veckan har iaf vart fullbokad som vanligt, i måndags var och Filippa på Bäckebol´s köpcenter och kollade efter en soffa till mig och vi hittade en jättefin som jag nu har beställt och som kommer komma samma dag jag flyttar in i den nya lägenheten:) Och det blev den soffan som är bilden. Kommer bli grymt snyggt!
Sedan drog vi till Ikea där Filippa ville köpa glas och lite annat smått och gott. Hade en kanonkul dag/kväll med henne.

I tisdags jobbade jag hela dagen och var och tränade på kvällen. I onsdags alltså igår var jag ledig. Och tog en härlig sovmorgon och drog senare till gymmet och efter det åkte jag hem och käkade och fixa lite grejer hemma, fixade el-abonenmang till nya lyan mm. På kvällen åkte jag hem till Filippa och fikade och kollade på hennes fina lägenhet!
Senare på kvällen beställde vi pizza och kollade efter kattungar då hon ska skaffa en framöver. Jättemysig kväll!

Och idag har jag jobbat hela dagen och inte gjort nått mer. Längtar till helgen. Då ska det nämligen bli utgång och allt vad det innebär. Ska bli riktigt skoj! Har inte vart ute på tre veckor, så jag ser verkligen framemot det.

Har även denna veckan vart och klippt mig:), Vad tycker ni??:)

Inga kommentarer: