måndag 26 oktober 2009

Söndag!


Fy fan!
Såhär bakis har jag aldrig varit tror jag. Mådde så illa igår att jag inte ens kunde röra mig. Men Filippa kusiner skulle komma så vid 10tiden åkte jag hem till mig då jag inte ville träffa dom såhär haha. Ska man träffa kompisars släckt vill iaf jag se någorlunda fräsch ut och inte stinka sprit mm.

Men väl hemma hos mig deckade jag i sängen direkt. Och vaknade av att en viss människa ringer som ska hämta min soffa idag. Vilket jag helt hade glömt bort. Så for upp som en annan dåre och började städa lite för det såg ut som en bomb här hemma.
Sen var jag äve tvungen och hjälpa till och bära ut helvetet till soffa också. Visst gick det bra, men mådde så illa att jag nästan skakade och jag kände att spyan var på väg flera gånger där. Men jag bet ihop och la mig och sov sen igen. Usch usch!
Vaknade vid fem tiden och kände mig lite bättre och köpa pizza och kollade sedan på tv hela kvällen. Rätt skönt ändå. Söndagar ska ju vara slappardagar:)
Men kom på att jag inte vart ute på tre veckor så det var därför alkoholen slog så hårt. Så det kommer nog inte bli såhär nästa helg får vi hoppas:)

Inga kommentarer: