söndag 25 oktober 2009

Utgång!!!!











Vilken kväll det var igår!
Slutade jobba vid sex och åkte direkt hem och duschade och käkade och gjorde mig klar för en vild kväll ute i vimmlet.
Jag åkte på förfest hos Pernilla där Patrik redan hade landat. Och efter en liten stund kom även Filippa dit. Vi hade kanonmysigt och när alkoholen hade börjat göra sitt slängde jag på min partyskiva och sen blev förfest på riktigt:)

Vid tolv tiden tog vi vagnen in till Avenyn där vi hade tänkt besöka nivå, men det vara folk som stod med på deras gästlista som var välkomna så vi drog tragiskt nog till Gretas istället. Dock åkte Pernilla hem då hon skulle jobba dagen efter och inte gillar de stället så mycket.

Men vi tre taggade upp varandra och gick dit ändå. Och vi hade kanonkul. Dock var det samma folk som vanligt. Men kul hade vi ändå:)
Det blev lite för många öl dock. Så det blev en äkta karatefylla för mig och Filippa. Patrik vart steget lugnare.

Vi stannade till halv fyra tiden, sedan åkte jag med Filippa hem och sov hos henne, då mina sista nattbuss redan hade åkt... Men kvällen var grymt lyckad. Ser verkligen framemot Fredag nästa vecka nu. Då blir det ett äventyr till Park lane:)

Inga kommentarer: