söndag 18 oktober 2009

Allt går så fort nu...





Paniken kommer smygandes. Det händer så sjukt mycket i mitt liv just nu och jag blir väldigt lätt stressad.
Jag börjar på det nya jobbet om tre veckor, och flyttar om en månad och det är massor av saker som jag måste fixa.
Plus att det är massa annat jag vill hinna med också.
Ska tex imorgon åka till Mio/Europa möbler mm och hitta en soffa som jag ska beställa då det alltid tar några veckor innan man får den.
Som tur är så ska Filippa följa med som smakråd och jag tror jag kommer hitta en som verkligen faller mig i smaken:)

Jag måste ta en dag framöver och åka runt och leta efter snyggt koskinn som jag vill ha som matta i vardagsrummet. Det kommer bli så sjukt snyggt när allt är inhandlat och monterat och fixat´s klart:) bara längtar. Samtidigt som stressen etsar sig fast i mig och magen mår inge vidare. Men men allt löser sig!