onsdag 19 november 2008

Överlycklig!





Nu har jag precis fått två kort från mina kattunge köpare. Gud var dom vuxit till och blivit finfina katter. Båda köparna är supernöjda och säger att deras nya familjemedlem verkligen har ett fint lynne och är perfekta sällskapskatter. Vilket gör att jag som uppfödare känner mig helnöjd med resultatet.

Tänk var tiden har gott fort, för knappt ett halvår sen så var dom inte ens födda och nu är de snart helt fullvuxna. Saknar verkligen dom ibland, att vakna på morgonen av att det är fullt ös i hela lägenheten, att när man kom hem från jobbet blev bemött av en hel familj, att ligga i soffan och mysa med två små dunbollar på magen. naaae....:)
Kanske ska skaffa kattungar en gång till?!
Hmm njaa, måste hitta en storre lägenhet först då, men det vat absolut inte sista gången jag gör detta:)

Inga kommentarer: