lördag 29 november 2008

Funderingar och tankar!


Detta året har vart mycket upp och nergångar, kärlek/vänner har kommit och gått. Känner att det har verkligen påverkat mig mer än jag trodde eller vill tro. Men känner att jag har en smärta inombords som inte går att få bort. Undviker så mycket jag kan att gråta, vill inte få den hemska magkänslan i magen. Den är fruktansvärd!
Jag borde verkligen sätta mig ner och bara gråta bort all ilska/hat/saknad mm och sedan gå vidare, men vågar inte.
En mycket kär vän till mig brukar säga att jag måste bli mer självständig. Det gör så ont när jag hör det. Jag bor själv i egen lägenhet och mår inte bra av de. Detta grundar sig i att jag letar och letar efter kärleken så det bara bli fel hela tiden. Träffar helt fel killar, killar som bara vill en sak sen inget mer.

Men men detta kommer lösa sig!
Har kommit på att när jag bloggar så skriver ma nverkligen av sig och kan sedan släppa dom saknar man gått och tänkt på. känns rätt bra de:)

Inga kommentarer: