måndag 17 november 2008

Jobb/Gymmet/Bakning!



Vaknade vid sju tiden imorse och insåg att jag glömde göra matlåda till jobbet, så de var bara att hoppa ur den varma goa sängen och slänga sig i duschen och sedan steka falukorv och wokgrönsaker och koka pasta. Men sjukt gott blev de:)
Sen bar det av till jobbet, shit pommes vad kallt det blivit ute nu, burrrrrh.
Efter jobbet gick jag till gymmet. Var inte alls sugen på det idag men tvingade dit mig själv och tur var det. Så gött och bara köra igång och känna hur varje muskel i hela kroppen får arbeta.
Känner och er att träningen ger bara mer och mer resultat nu, skitskoj:)
På vägen hem ringde jag mamma, hon berättade att hon bakade egna tekakor och jag blev så pass avensjuk att jag gick och handla och gjorde egna när jag kom hem.
Så nu ligger jag här i soffan med en uppgäst/sjukt mätt mage och bara njuter. Man skulle verkligen baka allt bröd själv. Det man köper i affären smakar inge vidare plus att det är en massa skit i de också!
Men men, hemmafru står inte min önskelista över jobb precis, men kul att baka ibland faktiskt!

Inga kommentarer: