söndag 16 november 2008

Helgen!






Vilken mysig helg jag haft. I lördags morse kom mamma, pappa, fredrik och Chaplin på besök. Så tog vi en fika hemma hos mig och sen gick vi en långpromenad med Chaplin!
Efter det gick vi hem och mamma gjorde kanongod mat, som alltid:)
Sen åkte jag och Fredrik till gymmet och gymmade, riktigt kul. Dock har han kommit en bit längre än jag men snart är jag ifatt honom hehe.
På kvällen käkade vi laxtallrik och advokadohavlor med västkustsallad i och massa vitlöksbröd. Sen plockade mamma fram en bag in box med nått rött vin från Afrika, sjukt gott!
Sen vart det myskväll med massa tända ljus och en stor godisskål framför tvn.
Kan en helg bli bättre?
Saknar verkligen familjekvällarna ibland.
Och idag har jag jobbat några timmar och nu är det filmmys och sen sova.

Inga kommentarer: