söndag 24 januari 2010

Some stoff!


Äntligen är det söndag igen:) Och jag vakande nu precis, riktigt gött och vakna tidigt även fast man är ledig. Ska snart käka lite frulle och sedan bege mig till gymmet hade jag tänkt.

Ikväll kommer det en familj som ska titta på mina katter. Har nog inte berättat här på bloggen att jag ska sälja dom. Dels för att jag jobbar så mycket och inte hinner med dom plus att jag har tappat intresset för dom också. Så jag har fått några mail nu om folk som är intresserade. Men ikväll kommer första familjen på besök, så jag hoppas det går vägen:)
Visst tycker jag det är tråkigt och sorgligt också, men har andra saker i mitt liv just nu som jag vill lägga tid och pengar på. Plus att jag tror dom kommer få ett bättre liv om de kommer ut på landet.


Senare ikväll kommer nog Filippa och hälsar på. Vi ska planera det sista nu iför våran lilla roadtrip till Ullared som vi ska ha på lördag nästa vecka. Kommer bli galet skoj:) Har massor av saker jag leta efter:)

Och en annan sak!

IMON KOMMER LÖNEN!!!!!!!!!!!, Yeeeeey!!!

Inga kommentarer: