onsdag 3 mars 2010

Ledighet!


Ledighet är verkligen något jag uppskattar just nu.
Idag gick jag upp vid åtta tiden och började tvätta massa tvätt så nu har jag äntligen lite nya kläder att använda. Efter det kom äntligen solen fram till balkongen och jag satte mig där ute med en kopp kaffe och bara njöt av den underbara solen som äntligen kommit fram. Fick lite färg också:)

Sedan var det dags att få iordning här hemma så städade och fixade några timmar.

Vid halv tre tiden drog jag till stan och mötte upp Rikard och vi gick till Siba där jag hittade en kanonfin dator. Då min gamla var livsfarlig. Det började blixtra om sladden till laddaren idag. Sjukt läskigt måste jag erkänna...Men nu har jag en NY:), Weiiiiiiii


Sedan drog vi hem till mig och gjorde kyckling wok och sedan blev kladdkaka och varma blåbär/hallon och vaniljglass med en kopp kaffe. Så himla gott:)

Har haft en kanondag idag med trevligt sällskap!

Nu sitter jag i soffan med min dator och diggar musik

Inga kommentarer: