onsdag 24 mars 2010








Har blivit vackrare på kort innan om man säger så haha, men bjuder på dessa!

Herregud! Jag har så mycket och skriva här nu. Men orkar inte skriva ner allt som hänt mm.

Men kan berätta lite kort.

Förra helgen var jag nere i Varberg hos Magiie och hälsade på henne och hennes polare. Hade kanontrevligt och jättemysigt med filmkväll och utgång:) Blev en hel del drinkar denna kvällen tror vi beställde in sex eller åtta strawberry daquari och lika många shoots. Sen blev vi kungar på dansgolvet som vanligt:) Gillar verkligen utelivet i Varberg!!! Billigt är det också!!!

På söndagen hade dock feber och en hemsk hosta som vägrade ge med sig. Så tog tåget hem till mamma och pappa där jag blev kvar hela veckan. Hade ganska mysigt hemma med familjen även fast jag var sjuker.

På söndagen, alltså denna söndagen som var nu så tog jag tåget hem till Göteborg igen då jag kände mig mycket bättre, dock sitter hostan kvar lite fortfarande men det går åt rätt håll:)

Och denna veckan har jag bara jobbat.

Inga kommentarer: