onsdag 3 februari 2010

Ullared




I lördags gick jag upp vid 5 på morgonen hemma hos Filippa då vi skulle ta en tripp till Ullared med hennes mamma och hennes moster, trötta men ändå spända skynda vi oss att äta frulle och göra oss iordning för avfärden. Och vi hade kanonkul. Hittade massa fina saker till lägenheten. Dock var det inga färgstarka saker. Allt var svart eller vitt. Men grymt snygga saker hitta jag:)

Vi var där vi åtta tiden och vid tolv var vi klara och gick och käkade. Sedan gick vi och kollade på de andra outlets´en, hittade ett kanonbra värmeskydd till håret ifrån Loréal och ett par blåa chinos på MQ´s outlet. Sedan åkte vi hem. Men vi stannade till i Varberg och besökte systemet och sedan åkte vi hem till Magda och fikade:)

Väl hemma ringde jag Patrik och bestämde att vi skulle dra ut på kvällen. Och sen ringde Magda och hade tråkigt, så hon tog tåget hit och hängde med ut. Så sjukt skoj!. Saknar henne nått grymt här i Göteborg. Men fick en helg med henne iaf vilket jag verkligen uppskattade. Vi kom la hem ifrån Gretas vid fem tiden. Sen dejtade vi kudden.

Dagen efter gick vi upp vid tolv tiden och jag fixade en brak-frukost tills oss och sedan blev det chill framför tv hela dagen. Riktigt skönt!

Inga kommentarer: