onsdag 3 februari 2010

Onsdag!


Svarta chinos ifrån Cheap monday ord pris 399kr nu 89kr på rean. Grymt snygga. Lite baggy upptill och smalare nertill. Så lite morots passform.


Tröja ifrån Red Collar Project, 799kr. Kanonfin på!!! Ifrån Red devil

Äntligen är jag ledig igen:)
Har jobbat långa dagar det sista och fixat med rean och allt de som hör till:)
Så en ledig dag var allt på sin plats.

Gick upp vid halv tolv när Rikard ringde och väckte mig och ville ses i stan för en fika. Så jag fick lägga benen på ryggen in i duschen och sedan ta mig till stan. Vi gick till Fröken Olsson och tog en varm choklad och en muffins var. Riktigt mysigt. Tycker det är grymt skoj att han bor i Göteborg nu så man kan träffas oftare.

Sedan gick vi en liten sväng på stan och kollade runt och planerade lite festligheter som kommer äga rum på lördag med middag och melodifestivals-tittande och sedan utgång. Kommer bli kalas!

Sen åkte han till Borås och jag gick lös på stan. Fick med mig en hel del ifrån stan. Dock ska jag bara behålla två plagg. Men ska inhandla lite mer imorgon:) som jag lagt undan.

3 kommentarer:

Magda sa...

Fan vad snygg tröja ricke

Sebastian sa...

Gud vilken snygg tröja, jag dör! Vad kostade den? 799:- nu med?

RickeOfMQ sa...

Tack magda!, den är sjukt snygg å:P
Sebbe: visst är den fin:), ne ja betalade bara 498kr på rean:P