tisdag 2 juni 2009

Utbildning!


Idag har jag varit på Säljutbildning!
Riktigt kul faktiskt, har fått ny energi känner jag mer motivation.

Dock har jag väldigt svårt att jobba sju dagar i rad som gör just nu. Gillar det inte alls. Hinner med något annat än att jobba och när man kommer hem är man så trött så man orkar inte göra något annat än att slappa i soffan. Och jag gilla inte när vardagen blir för vardaglig om man säger så. Och sen har jag åkt på en hosta som vägrar ge med sig, men imon efter jobbet ska jag fan gå till gymmet ändå, skiter i det nu!, Vill träna och känna mig nyttig igen och inte som en säck potatis som jag gör nu!

Så nu jävlar!

Nu blir de sängen så man är pigg tills imorgon!

1 kommentar:

Magda sa...

Du är grym ricke. Som orkar hålla på såhär. Jobba träna ta hand om katter, umgås med mig . Haha. För jag är sååå krävande.. =).
Saknar dig
PUSSS