torsdag 4 juni 2009

Snart lördag!




Nu är det bara imorgon kvar, sen är jag ledig hela helgen! Ska bli så sjukt härligt:)
Bara göra det man vill och inte kolla på klockan och passa massa tider mm.

På lördag ska det städas upp ordentligt och tvättas så det blir gjort för denna veckan. fattar inte hur det kan bli så stökigt. Men jag är sådan som person, städar ena dagen och andra dagen ser det lika hemskt ut igen. Har en dålig varna att prova igenom hela garderoben VARJE morgon för att hitta något jag känner mig bekväm och snygg ut just denna morgon:)
Så det ligger kläder lite överallt!

Ser verkligen framemot lördag kväll. Då blir det en utgång, har inte vart ute på tre helger och visst har det varit skönt, men nu är jag verkligen sugen på att hoppa in där och dansa sönder fötterna och bara njuta med Magiie:P, Weiiiiiii:P

Inga kommentarer: