torsdag 23 april 2009

Bättre sent än aldrig!






Hej allihop!
Har inte haft tid eller ork att blogga något denna veckan då jag har jobbat en hel del och vart och tränat så har kommit hem sent på kvällarna!

Men i lördags var det som vanligt fest för min del och denna helgen begav det sig till Majorna för en förfest hos Pernilla. Mycket goda tilltugg och många härliga skratt, så kan beskriva denna förfesten.
När klockan var lite efter 24:00 var det dags att dra sig in mot stan och dess klubbar för vi alla hade blivit rejält runda om fötterna och benen skrek efter att få dansa av sig. Så vi begav oss till Gretas och hade en kanonkväll där.

Dock så missade jag min sista buss och stod vid centralen vid fem tiden och var mer än arg för att man bor där man bor. Men så ringde jag Magda, min bästa vän, och åkte hem till henne och sov där.
Kvällen var som sagt riktigt lyckad!

Inga kommentarer: