tisdag 6 april 2010

Update ifrån Påskhelgen!



























Påskhelgen har varit fullbokad. har inte vart många timmars sömn kan jag lova!

I fredags efter jobbet drog jag hem och käkade och duschade för att sedan möta upp Patrik och dra hem till Alexandra på Cocktailparty. Kanonmysigt med härligt folk, både nya och gamla:)

Dock var jag och Patrik mer partysugna och ville ut och dansa och jag ville ragga:P
Så vi drog i vanlig ordning in till stan vid tolvtiden och besökte det mycket välbesökta Gretas!

Tre flörtar blev de efter ett antal timmar på dansgolvet:) haha, ganska kul!

Dagen efter var det dags för jobb igen och fråga mig inte hur jag orkade ta mig upp efter cirka 3timmars sömn och ändå tyckte dom på jobbet att ja såg pigg och fräsch ut haha:) jag gillart iaf:)
Jag har mina knep!

På kvällen var det åter dags för utgång med min såkallade Party prisse Patrik haha!
Gissa vart vi gick efter förfesten hemma hos mig???:P

Gissa då:P

Hade kalaskul igen iaf:)

Och i söndags var jag i stan och en sväng och kollade på lite kläder till Patrik´s kille:)
Sedan drog jag hem till Filippa och käkade pizza och deckade sedan i hennes soffa helt utmattad efter helgen.
Kanonkul helg med andra ord! Men nu till helgen blir det en vit lugn helg! Det behöver jag verkligen!

Inga kommentarer: